Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1307
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козловський, Ю.М. | - |
dc.contributor.author | Козловська, І.М. | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-25T08:34:49Z | - |
dc.date.available | 2015-02-25T08:34:49Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Козловський Ю.М. Визначення рівнів інтеграції знань як дидактична проблема едукаційної інтегрології / Ю.М.Козловський, І.М.Козловська // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.35-45. | uk |
dc.identifier.issn | 2218-5348 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1307 | - |
dc.description | Стаття у Міжнародному науковому віснику, у якій розглядається розподіл рівнів розвитку інтеграції у сфері освіти | uk |
dc.description.abstract | The article summarizes the allocation of development levels of integration in education. Grounded original classification levels of integration within educative integrology. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ "Ужгородський національний університет" | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;001:378 | - |
dc.subject | Рівні розвитку інтеграції в сфері освіти | uk |
dc.subject | інтеграція, рівень інтеграції, едукаційна інтегрологія | uk |
dc.title | Визначення рівнів інтеграції знань як дидактична проблема едукаційної інтегрології | uk |
dc.title.alternative | Determination of levels of integration of knowledge as a didactic problem of educative integrology | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Козловський.pdf | Стаття | 601.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.