Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1307
Название: Визначення рівнів інтеграції знань як дидактична проблема едукаційної інтегрології
Другие названия: Determination of levels of integration of knowledge as a didactic problem of educative integrology
Авторы: Козловський, Ю.М.
Козловська, І.М.
Ключевые слова: Рівні розвитку інтеграції в сфері освіти, інтеграція, рівень інтеграції, едукаційна інтегрологія
Дата публикации: 2014
Издательство: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Библиографическое описание: Козловський Ю.М. Визначення рівнів інтеграції знань як дидактична проблема едукаційної інтегрології / Ю.М.Козловський, І.М.Козловська // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.35-45.
Серия/номер: УДК;001:378
Краткий осмотр (реферат): The article summarizes the allocation of development levels of integration in education. Grounded original classification levels of integration within educative integrology.
Описание: Стаття у Міжнародному науковому віснику, у якій розглядається розподіл рівнів розвитку інтеграції у сфері освіти
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1307
ISSN: 2218-5348
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Козловський.pdfСтаття601.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.