Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1307
Title: Визначення рівнів інтеграції знань як дидактична проблема едукаційної інтегрології
Other Titles: Determination of levels of integration of knowledge as a didactic problem of educative integrology
Authors: Козловський, Ю.М.
Козловська, І.М.
Keywords: Рівні розвитку інтеграції в сфері освіти, інтеграція, рівень інтеграції, едукаційна інтегрологія
Issue Date: 2014
Publisher: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Citation: Козловський Ю.М. Визначення рівнів інтеграції знань як дидактична проблема едукаційної інтегрології / Ю.М.Козловський, І.М.Козловська // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.35-45.
Series/Report no.: УДК;001:378
Abstract: The article summarizes the allocation of development levels of integration in education. Grounded original classification levels of integration within educative integrology.
Description: Стаття у Міжнародному науковому віснику, у якій розглядається розподіл рівнів розвитку інтеграції у сфері освіти
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1307
ISSN: 2218-5348
Appears in Collections:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Козловський.pdfСтаття601.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.