Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1307
Назва: | Визначення рівнів інтеграції знань як дидактична проблема едукаційної інтегрології |
Інші назви: | Determination of levels of integration of knowledge as a didactic problem of educative integrology |
Автори: | Козловський, Ю.М. Козловська, І.М. |
Ключові слова: | Рівні розвитку інтеграції в сфері освіти, інтеграція, рівень інтеграції, едукаційна інтегрологія |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | ДВНЗ "Ужгородський національний університет" |
Бібліографічний опис: | Козловський Ю.М. Визначення рівнів інтеграції знань як дидактична проблема едукаційної інтегрології / Ю.М.Козловський, І.М.Козловська // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.35-45. |
Серія/номер: | УДК;001:378 |
Короткий огляд (реферат): | The article summarizes the allocation of development levels of integration in education. Grounded original classification levels of integration within educative integrology. |
Опис: | Стаття у Міжнародному науковому віснику, у якій розглядається розподіл рівнів розвитку інтеграції у сфері освіти |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1307 |
ISSN: | 2218-5348 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Козловський.pdf | Стаття | 601.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.