Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1307
Назва: Визначення рівнів інтеграції знань як дидактична проблема едукаційної інтегрології
Інші назви: Determination of levels of integration of knowledge as a didactic problem of educative integrology
Автори: Козловський, Ю.М.
Козловська, І.М.
Ключові слова: Рівні розвитку інтеграції в сфері освіти, інтеграція, рівень інтеграції, едукаційна інтегрологія
Дата публікації: 2014
Видавництво: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Бібліографічний опис: Козловський Ю.М. Визначення рівнів інтеграції знань як дидактична проблема едукаційної інтегрології / Ю.М.Козловський, І.М.Козловська // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.35-45.
Серія/номер: УДК;001:378
Короткий огляд (реферат): The article summarizes the allocation of development levels of integration in education. Grounded original classification levels of integration within educative integrology.
Опис: Стаття у Міжнародному науковому віснику, у якій розглядається розподіл рівнів розвитку інтеграції у сфері освіти
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1307
ISSN: 2218-5348
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козловський.pdfСтаття601.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.