Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13080
Название: Дидактична гра як метод формування германомовної комунікативної компетентності молодших школярів
Другие названия: Didactic game as a method of forming of germanspeaking communicative competence of primary school children
Авторы: Бескорса, Олена Сергіївна
Павлович, Ганна Юріївна
Ключевые слова: германомовна комунікативна компетентність, учні початкових класів, дидактична гра, ситуації мовлення
Дата публикации: 2016
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Бескорса, О. С. Дидактична гра як метод формування германомовної комунікативної компетентності молодших школярів [Текст] / О. С. Бескорса, Г. Ю. Павлович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 37–40. – Бібліогр.: с. 39 (5 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено проблемі формування германомовної комунікативної компетентності засобами ди- дактичної гри. Автори зазначають, що формування комунікативної компетентності відбувається у ситуа- ціях мовлення, наближених до реальних ситуацій спілкування. Для учнів молодшого шкільного віку провідним видом діяльності є ігрова діяльність. Тому в статті зауважено, що у навчанні іноземної мови доцільно керу- ватися принципом наступності, тобто поступового переходу від ігор, спрямованих на формування мовних навичок, до ігор, які власне забезпечують формування і подальший розвиток механізмів мовлення. У статті представлено класифікацію дидактичних ігор та наведено приклади ігор, які практично застосовуються у навчання німецької мови в початковій школі. Ключові слова: германомовна комунікативна компетентність, учні початкових класів, дидактична гра, ситуації мовлення.
The authors prove that forming communicative competence is held in speech situations which are very similar to real communicative situations. The authors emphasize that working in groups primary schoolchildren become more independent. The teacher plays the role of supervisor who arranges pupils’ communication; ask questions, pays special attention to the pupils’ original thoughts. The following rules are sorted out to arrange the efficient communication: firstly, pupils should have an opportunity to choose the way of expressing their thoughts, as retelling of the text is not considered to be relevant nowadays; secondly, feedback helps achieve communicative goals; thirdly, communicative technique means minimum teacher’s interference in pupils’ speech; fourthly, it is necessary to have trusting relationships in communicative process among their members. Primary schoolchildren’s principal kind of activities is a game. That’s why in teaching foreign languages it is rational to follow the principle of continuity which means the gradation from games, directed to forming language skills, to games which provide forming and further development of speech ones. The classification of didactic games and examples of games, which can be used in the practice of German language teaching in primary schools, are presented. Key words: German-speaking communicative competence, primary schoolchildren, didactic game, speech situation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13080
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДИДАКТИЧНА ГРА ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ГЕРМАНОМОВНОЇ.pdf209.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.