Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13382
Назва: Професійна мобільність як фахова якість майбутнього вчителя
Інші назви: Professional mobility as the future teacher’s professional quality
Автори: Брижак, Надія Юріївна
Ключові слова: майбутні вчителі, міжпредметні зв’язки, мобільність, професійна мобільність, шляхи формування, чинники
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Брижак, Н. Ю. Професійна мобільність як фахова якість майбутнього вчителя [Текст] / Н. Ю. Брижак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 67–70. – Бібліогр.: с. 69–70 (13 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості, структуру і зміст формування професійної мобільності майбутніх учителів. Подана характеристика понять «мобільність», «професійна мобільність». Розглянуто види мобільності: академічна, еко, культурна, професійна, соціальна, територіальна, трудова. Особлива увага приділена професійній мобільності, її особливостям у вчителів, чинникам, які впливають на її формування. Проблема розглянута за схемою: мобільність – види мобільності – професійна мобільність-професійна мобільність учителів. Ключові слова: майбутні вчителі, міжпредметні зв’язки, мобільність,професійна мобільність, шляхи формування, чинники.
The problem of professional mobility formation has been considered according to the scheme: mobility - mobility types - professional mobility - professional mobility of teachers. Mobility is an integrative quality of personality that combines well-formed existing internal need for professional mobility, skills and knowledge of professional mobility fundamental principles. The types of mobility are divided into: academic, eco, cultural, professional, social, territorial, labour. We pay our attention to the professional mobility and its characteristics, in particular. One of the factors that affect professional mobility is the attitude of different specialties workers to it. Classification of workers by their attitude to the mobility of the following groups is the following: actually mobile; potentially mobile; actually stable; potentially stable. The peculiarities of professional mobility of teachers include: individual activity, which is expressed in the personality’s transformation and reality; personality’s adaptability; personality’s creativity; competence. Key words: future teachers, interdisciplinary communication, mobility, professional mobility, ways of factors’ formation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13382
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ ЯК ФАХОВА ЯКІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ.pdf210.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.