Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13501
Назва: | Екстраполяція позитивного надбання та позиціонування від негативу російського досвіду підготовки учнівської молоді до сімейного життя у системі освіти України |
Інші назви: | Extrapolation of positive achievements and positioning of Russian negative experience in preparing pupils for family life in educational system of Ukraine |
Автори: | Гирила, Ольга Степанівна |
Ключові слова: | учнівська молодь, система освіти, дошлюбне виховання, сімейне життя, подружжя |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Гирила, О. С. Екстраполяція позитивного надбання та позиціонування від негативу російського досвіду підготовки учнівської молоді до сімейного життя у системі освіти України [Текст] / О. С. Гирила // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 88–93. – Бібліогр.: с. 92 (9 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена критичному аналізу досвіду Російської Федерації у підготовці учнівської молоді
до сімейного життя. Метою автора є вивчення практики використання освітніх програм, практичного
досвіду педагогів Росії у системі освіти України шляхом виокремлення та аналізу як позитивного, так і
негативного надбання організації дошлюбного виховання учнівської молоді на сучасному етапі розвитку цієї
країни. Особлива увага приділяється негативним тенденціям, від яких доцільно позиціонуватися українській
системі середньої освіти.
Ключові слова: учнівська молодь, система освіти, дошлюбне виховання, сімейне життя, подружжя. The article is devoted to critical analysis of the experience of the Russian Federation in preparing youth for family life. The aim of the author is to study the practice of using educational programs, practical experience of teachers in the educational system of Ukraine by the identification and analysis of both positive and negative legacy of premarital education for schoolchildren in the current development of the country. It has been concluded that the concept of identity formation of the future family member which is actively introduced in institutions of the secondary education has got many positive achievements that are appropriate to extrapolate to the Ukrainian educational system, but there are some drawbacks and negative trends on which it has to distance itself. It has been stated that at this stage in the school establishments of the Russian Federation it is actively popularized the structure of youth premarital education which is realized by implementing federal, regional and copyright training programs for preparing Russian pupils to family life on the basis of theoretical pedagogical studies and practical experience. Key words: pupils, educational system, premarital education, family life, marriage. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13501 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ ПОЗИТИВНОГО НАДБАННЯ ТА ПОЗИЦІОНУВАННЯ ВІД.pdf | 261.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.