Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13591
Title: Постмодерністська стратегія креативного читання: Мілорад Павич як читач Умберто Еко
Authors: Татаренко, Алла
Keywords: стратегія читання, креативне читання, рецептивна поетика, У. Еко, М. Павич, «Ім’я рози», «Хозарський словник»
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Татаренко, А. Постмодерністська стратегія креативного читання: Мілорад Павич як читач Умберто Еко [Текст] / А. Татаренко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / гол. ред. Ю.М. Бідзіля. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 23. – С. 26–30. – Бібліогр.: с. 29–30 (14 назв).
Series/Report no.: Філологія. Соціальні комунікації;
Abstract: У статті вивчається питання розвитку видатним сербським письменником Мілорадом Павичем стратегії креативного читання. Найвідоміший роман Павича «Хозарський словник» розглядається як приклад такого прочитання «Імені рози» У. Еко, образи й мотиви якого піддаються трансформації та інтерпретації в контексті авторської рецептивної поетики. Ключові слова: стратегія читання, креативне читання, рецептивна поетика, У. Еко, М. Павич, «Ім’я рози», «Хозарський словник».
The article deals with the problem of working out of creative reading strategy by outstanding Serbian writer M.Pavic. The best-known M.Pavic’s novel «Dictionary of the Khazars” is viewed as an example of such reading of U.Eco’s «The Name of Rose”, images and motifs of which are transformed and interpreted in the context of M.Pavic’s receptive poetics. Key words: strategy of reading, creative reading, receptive poetics, U.Eco, M.Pavic, «The Name of Rose», «Dictionary of the Khazars».
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13591
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. Випуск 23 - 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.