Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13623
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайленко, Владислав-
dc.date.accessioned2017-05-29T09:48:55Z-
dc.date.available2017-05-29T09:48:55Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМихайленко, В. Публіцистичний стиль як засіб впливу на реципієнта [Текст] / В. Михайленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / гол. ред. Ю.М. Бідзіля. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 23. – С. 114–116. – Бібліогр.: с. 116 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13623-
dc.description.abstractУ статті розглядається специфіка публіцистичного стилю, особливості його структури та функціонування. Показано, за допомогою яких засобів публіцистичного стилю реалізуються функції засобів масової інформації. Ключові слова: лінгвістика, публіцистика, стиль, функція, засоби масової інформації.uk
dc.description.abstractThe specific of publicism style, features of his structure and functioning, is examined in the article. It is rotined, what facilities of publicism style the functions of mass medias will be realized by. Keywords: linguistics, publicism, style, function, mass medias.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesФілологія. Соціальні комунікації;-
dc.subjectлінгвістикаuk
dc.subjectпубліцистикаuk
dc.subjectстильuk
dc.subjectфункціяuk
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk
dc.titleПубліцистичний стиль як засіб впливу на реципієнтаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. Випуск 23 - 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.