Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13623
Назва: Публіцистичний стиль як засіб впливу на реципієнта
Автори: Михайленко, Владислав
Ключові слова: лінгвістика, публіцистика, стиль, функція, засоби масової інформації
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Михайленко, В. Публіцистичний стиль як засіб впливу на реципієнта [Текст] / В. Михайленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / гол. ред. Ю.М. Бідзіля. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 23. – С. 114–116. – Бібліогр.: с. 116 (9 назв).
Серія/номер: Філологія. Соціальні комунікації;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається специфіка публіцистичного стилю, особливості його структури та функціонування. Показано, за допомогою яких засобів публіцистичного стилю реалізуються функції засобів масової інформації. Ключові слова: лінгвістика, публіцистика, стиль, функція, засоби масової інформації.
The specific of publicism style, features of his structure and functioning, is examined in the article. It is rotined, what facilities of publicism style the functions of mass medias will be realized by. Keywords: linguistics, publicism, style, function, mass medias.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13623
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. Випуск 23 - 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ СТИЛЬ ЯК ЗАСІБ ВПЛИВУ НА РЕЦИПІЄНТА.pdf122.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.