Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13623
Title: Публіцистичний стиль як засіб впливу на реципієнта
Authors: Михайленко, Владислав
Keywords: лінгвістика, публіцистика, стиль, функція, засоби масової інформації
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Михайленко, В. Публіцистичний стиль як засіб впливу на реципієнта [Текст] / В. Михайленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / гол. ред. Ю.М. Бідзіля. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 23. – С. 114–116. – Бібліогр.: с. 116 (9 назв).
Series/Report no.: Філологія. Соціальні комунікації;
Abstract: У статті розглядається специфіка публіцистичного стилю, особливості його структури та функціонування. Показано, за допомогою яких засобів публіцистичного стилю реалізуються функції засобів масової інформації. Ключові слова: лінгвістика, публіцистика, стиль, функція, засоби масової інформації.
The specific of publicism style, features of his structure and functioning, is examined in the article. It is rotined, what facilities of publicism style the functions of mass medias will be realized by. Keywords: linguistics, publicism, style, function, mass medias.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13623
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. Випуск 23 - 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.