Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13623
Название: Публіцистичний стиль як засіб впливу на реципієнта
Авторы: Михайленко, Владислав
Ключевые слова: лінгвістика, публіцистика, стиль, функція, засоби масової інформації
Дата публикации: 2010
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Михайленко, В. Публіцистичний стиль як засіб впливу на реципієнта [Текст] / В. Михайленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / гол. ред. Ю.М. Бідзіля. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 23. – С. 114–116. – Бібліогр.: с. 116 (9 назв).
Серия/номер: Філологія. Соціальні комунікації;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається специфіка публіцистичного стилю, особливості його структури та функціонування. Показано, за допомогою яких засобів публіцистичного стилю реалізуються функції засобів масової інформації. Ключові слова: лінгвістика, публіцистика, стиль, функція, засоби масової інформації.
The specific of publicism style, features of his structure and functioning, is examined in the article. It is rotined, what facilities of publicism style the functions of mass medias will be realized by. Keywords: linguistics, publicism, style, function, mass medias.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13623
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. Випуск 23 - 2010

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ СТИЛЬ ЯК ЗАСІБ ВПЛИВУ НА РЕЦИПІЄНТА.pdf122.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.