Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13828
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагорний, Є. І.-
dc.date.accessioned2017-06-14T08:10:55Z-
dc.date.available2017-06-14T08:10:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНагорний, Є. І. Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингово тестування товарних інновацій [Текст] / Є. І. Нагорний // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2017. – Вип. 11. – С. 107–110. – Бібліогр.: с. 110 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13828-
dc.description.abstractThe theoretical and methodical approaches to the procedure of product innovations marketing testing are analysed in the article. The basic provisions of the various testing models are characterized. The advantages and disadvantages of reviewed models of marketing testing are specified. The author’s approach to the procedure of marketing testing of product innovations is formed. Keywords: innovation, innovative activity, innovative cycle, marketing testing, marketing filters, filter criteria, business analysis, performance.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто наявні теоретико-методичні підходи до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Охарактеризовано основні положення різних моделей тестування, що виділяються науковцями. Зазначено переваги та недоліки розглянутих моделей маркетингового тестування. Запропоновано авторський підхід до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Ключові слова: інновація, інноваційна діяльність, інноваційний цикл, маркетингове тестування, маркетингові фільтри, критерії фільтрації, бізнес-аналіз, результативність.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectinnovative activityuk
dc.subjectinnovative cycleuk
dc.subjectmarketing testinguk
dc.subjectmarketing filtersuk
dc.subjectfilter criteriauk
dc.subjectbusiness analysisuk
dc.subjectperformanceuk
dc.titleAnalysis of theoretical and methodological approaches to marketing testing of product innovationsuk
dc.title.alternativeАналіз теоретико-методичних підходів до маркетингово тестування товарних інноваційuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 11 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.