Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13828
Назва: Analysis of theoretical and methodological approaches to marketing testing of product innovations
Інші назви: Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингово тестування товарних інновацій
Автори: Нагорний, Є. І.
Ключові слова: innovation, innovative activity, innovative cycle, marketing testing, marketing filters, filter criteria, business analysis, performance
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Нагорний, Є. І. Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингово тестування товарних інновацій [Текст] / Є. І. Нагорний // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2017. – Вип. 11. – С. 107–110. – Бібліогр.: с. 110 (9 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): The theoretical and methodical approaches to the procedure of product innovations marketing testing are analysed in the article. The basic provisions of the various testing models are characterized. The advantages and disadvantages of reviewed models of marketing testing are specified. The author’s approach to the procedure of marketing testing of product innovations is formed. Keywords: innovation, innovative activity, innovative cycle, marketing testing, marketing filters, filter criteria, business analysis, performance.
У статті розглянуто наявні теоретико-методичні підходи до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Охарактеризовано основні положення різних моделей тестування, що виділяються науковцями. Зазначено переваги та недоліки розглянутих моделей маркетингового тестування. Запропоновано авторський підхід до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Ключові слова: інновація, інноваційна діяльність, інноваційний цикл, маркетингове тестування, маркетингові фільтри, критерії фільтрації, бізнес-аналіз, результативність.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13828
Розташовується у зібраннях:2017 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 11



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.