Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13828
Title: Analysis of theoretical and methodological approaches to marketing testing of product innovations
Other Titles: Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингово тестування товарних інновацій
Authors: Нагорний, Є. І.
Keywords: innovation, innovative activity, innovative cycle, marketing testing, marketing filters, filter criteria, business analysis, performance
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Нагорний, Є. І. Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингово тестування товарних інновацій [Текст] / Є. І. Нагорний // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2017. – Вип. 11. – С. 107–110. – Бібліогр.: с. 110 (9 назв).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: The theoretical and methodical approaches to the procedure of product innovations marketing testing are analysed in the article. The basic provisions of the various testing models are characterized. The advantages and disadvantages of reviewed models of marketing testing are specified. The author’s approach to the procedure of marketing testing of product innovations is formed. Keywords: innovation, innovative activity, innovative cycle, marketing testing, marketing filters, filter criteria, business analysis, performance.
У статті розглянуто наявні теоретико-методичні підходи до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Охарактеризовано основні положення різних моделей тестування, що виділяються науковцями. Зазначено переваги та недоліки розглянутих моделей маркетингового тестування. Запропоновано авторський підхід до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Ключові слова: інновація, інноваційна діяльність, інноваційний цикл, маркетингове тестування, маркетингові фільтри, критерії фільтрації, бізнес-аналіз, результативність.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13828
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 11 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.