Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13828
Название: Analysis of theoretical and methodological approaches to marketing testing of product innovations
Другие названия: Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингово тестування товарних інновацій
Авторы: Нагорний, Є. І.
Ключевые слова: innovation, innovative activity, innovative cycle, marketing testing, marketing filters, filter criteria, business analysis, performance
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Нагорний, Є. І. Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингово тестування товарних інновацій [Текст] / Є. І. Нагорний // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2017. – Вип. 11. – С. 107–110. – Бібліогр.: с. 110 (9 назв).
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): The theoretical and methodical approaches to the procedure of product innovations marketing testing are analysed in the article. The basic provisions of the various testing models are characterized. The advantages and disadvantages of reviewed models of marketing testing are specified. The author’s approach to the procedure of marketing testing of product innovations is formed. Keywords: innovation, innovative activity, innovative cycle, marketing testing, marketing filters, filter criteria, business analysis, performance.
У статті розглянуто наявні теоретико-методичні підходи до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Охарактеризовано основні положення різних моделей тестування, що виділяються науковцями. Зазначено переваги та недоліки розглянутих моделей маркетингового тестування. Запропоновано авторський підхід до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Ключові слова: інновація, інноваційна діяльність, інноваційний цикл, маркетингове тестування, маркетингові фільтри, критерії фільтрації, бізнес-аналіз, результативність.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13828
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 11 - 2017



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.