Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13828
Название: | Analysis of theoretical and methodological approaches to marketing testing of product innovations |
Другие названия: | Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингово тестування товарних інновацій |
Авторы: | Нагорний, Є. І. |
Ключевые слова: | innovation, innovative activity, innovative cycle, marketing testing, marketing filters, filter criteria, business analysis, performance |
Дата публикации: | 2017 |
Издательство: | Видавничий дім «Гельветика» |
Библиографическое описание: | Нагорний, Є. І. Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингово тестування товарних інновацій [Текст] / Є. І. Нагорний // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2017. – Вип. 11. – С. 107–110. – Бібліогр.: с. 110 (9 назв). |
Серия/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Краткий осмотр (реферат): | The theoretical and methodical approaches to the procedure of product innovations marketing testing are analysed
in the article. The basic provisions of the various testing models are characterized. The advantages and disadvantages of
reviewed models of marketing testing are specified. The author’s approach to the procedure of marketing testing of product
innovations is formed.
Keywords: innovation, innovative activity, innovative cycle, marketing testing, marketing filters, filter criteria, business
analysis, performance. У статті розглянуто наявні теоретико-методичні підходи до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Охарактеризовано основні положення різних моделей тестування, що виділяються науковцями. Зазначено переваги та недоліки розглянутих моделей маркетингового тестування. Запропоновано авторський підхід до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Ключові слова: інновація, інноваційна діяльність, інноваційний цикл, маркетингове тестування, маркетингові фільтри, критерії фільтрації, бізнес-аналіз, результативність. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13828 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 11 - 2017 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
АНАЛІЗ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО МАРКЕТИНГОВОГО ТЕСТУВАННЯ ТОВАРНИХ ІННОВАЦІЙ.pdf | 255.98 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.