Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13933
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛютко, Н.-
dc.date.accessioned2017-06-20T06:51:10Z-
dc.date.available2017-06-20T06:51:10Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЛютко, Н. Символізація політичної реклами [Текст] / Н. Лютко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 13. – С. 273–275. – Бібліогр.: с. 275 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13933-
dc.description.abstractThe political advertising is examined as technology of forming of image of politician, and also grows into technology of simulation, production of virtual reality, strengthening symbolizing, theatricalization of political life, and distracting electors from the real public problems and necessities.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleСимволізація політичної рекламиuk
dc.title.alternativeSymbolizing of political advertisinguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 13 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СИМВОЛІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ.pdf877.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.