Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13933
Назва: Символізація політичної реклами
Інші назви: Symbolizing of political advertising
Автори: Лютко, Н.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Лютко, Н. Символізація політичної реклами [Текст] / Н. Лютко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 13. – С. 273–275. – Бібліогр.: с. 275 (8 назв).
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): The political advertising is examined as technology of forming of image of politician, and also grows into technology of simulation, production of virtual reality, strengthening symbolizing, theatricalization of political life, and distracting electors from the real public problems and necessities.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13933
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 13 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СИМВОЛІЗАЦІЯ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ.pdf877.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.