Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13940
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСущенко, В.-
dc.date.accessioned2017-06-20T07:09:57Z-
dc.date.available2017-06-20T07:09:57Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСущенко, В. Політичний маркетинг як чинник демократичного розвитку суспільства [Текст] / В. Сущенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 13. – С. 294–296. – Бібліогр.: с. 296 (16 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13940-
dc.description.abstractDemocracy and political marketing is interdependent one ot other. The political marketing – it relatively new, but perspective industry technological facilities of which will be instrumental in adjusting of democratic political market.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleПолітичний маркетинг як чинник демократичного розвитку суспільстваuk
dc.title.alternativePolitical marketing as factor of democratic development of societyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 13 - 2009



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.