Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13940
Назва: Політичний маркетинг як чинник демократичного розвитку суспільства
Інші назви: Political marketing as factor of democratic development of society
Автори: Сущенко, В.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Сущенко, В. Політичний маркетинг як чинник демократичного розвитку суспільства [Текст] / В. Сущенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 13. – С. 294–296. – Бібліогр.: с. 296 (16 назв).
Серія/номер: Політологія. Соціологія. Філософія;
Короткий огляд (реферат): Democracy and political marketing is interdependent one ot other. The political marketing – it relatively new, but perspective industry technological facilities of which will be instrumental in adjusting of democratic political market.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13940
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 13 - 2009



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.