Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13940
Title: Політичний маркетинг як чинник демократичного розвитку суспільства
Other Titles: Political marketing as factor of democratic development of society
Authors: Сущенко, В.
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Сущенко, В. Політичний маркетинг як чинник демократичного розвитку суспільства [Текст] / В. Сущенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 13. – С. 294–296. – Бібліогр.: с. 296 (16 назв).
Series/Report no.: Політологія. Соціологія. Філософія;
Abstract: Democracy and political marketing is interdependent one ot other. The political marketing – it relatively new, but perspective industry technological facilities of which will be instrumental in adjusting of democratic political market.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13940
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 13 - 2009



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.