Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14131
Назва: До проблеми викладання фразових дієслів в англійській мові
Інші назви: To the issue of phrasal verbs teaching in the english language
Автори: Дідо, Наталія Данилівна
Ключові слова: фразові дієслова, ідіоматичне значення, постпозитивний компонент, семантична єдність, класифікації фразових дієслів
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Дідо, Н. Д. До проблеми викладання фразових дієслів в англійській мові [Текст] / Н. Д. Дідо // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 116–119. – Бібліогр.: с. 118 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні труднощі, з якими стикаються іншомовні студенти при вивченні та вживанні фразових дієслів, розглянуто характеристики та класифікації фразових дієслів, які викладач повинен пояснити студентові, щоб дати йому чітке розуміння цього явища в англійській мові для правильного використання у мовленні. Описано фразові дієслова як особливі конструкції англійської мови, наводяться визначення фразового дієслова, характерні ознаки, що відрізняють його від інших конструкцій. Актуальність дослідження пояснюється високою частотністю їх вживання та значущістю для акту комунікації. Ключові слова: фразові дієслова, ідіоматичне значення, постпозитивний компонент, семантична єдність, класифікації фразових дієслів.
Teaching English to the students at higher educational institutions is carried out primarily with the aim of mastering the basic skills of speaking, the correct usage of certain phrases and constructions and understanding the phenomena that are the distinctive feature of the English language. Phrasal verb is one of those linguistic phenomena that are not characteristic of the Ukrainian language that is why students encounter certain difficulties, both in understanding the semantics of phrasal verbs and in their use in speech and translation into Ukrainian. The article deals with the characteristic features and classification of phrasal verbs that should be explained to the students to give them clear understanding of this phenomenon of English for their proper usage in the process of communication. The main difficulties faced by foreign students when studying and using English phrasal verbs have been considered as well. Much attention in the article is paid to the description of various classifications of phrasal verbs that are based on a particular criterion such as the degree of semantic unity of the components, separability or inseparability of phrasal verbs, presence or absence of the object etc. Key words: verb phrase, idiomatic use, postpositive component, semantic unity, classifications of phrasal verbs.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14131
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДО ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ФРАЗОВИХ ДІЄСЛІВ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ.pdf252.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.