Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14143
Название: | Особливості організації навчання дошкільників з вадами слуху в ДНЗ |
Другие названия: | Features of teaching of preschool children with hearing disabilities in kindergarten |
Авторы: | Кас’яненко, Оксана Миколаївна |
Ключевые слова: | дошкільники, інклюзія, вади слуху, організація, навчання, розвиток |
Дата публикации: | 2016 |
Издательство: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Кас’яненко, О. М. Особливості організації навчання дошкільників з вадами слуху в ДНЗ [Текст] / О. М. Кас’яненко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 134–137. – Бібліогр.: с. 136 (3 назви). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті йдеться про необхідність організації цілеспрямованої роботи з дітьми дошкільного віку,
які мають вади розвитку слуху. Визначено основні причини виникнення подібних патологій. Розкрито основні
шляхи організації навчання дітей з вадами слуху в ДНЗ. Визначено основні завдання дошкільної освіти, які
спрямовуватись на подолання соціальної недостатності. Оскільки діти з вадами слуху, в умовах інклюзивного
навчання, стають безпосередніми учасниками навчального процесу в загальноосвітніх ДНЗ, вихователь має
бути готовим до роботи з ними.
Ключові слова: дошкільники, інклюзія, вади слуху, організація, навчання, розвиток. The necessity of the organization of purposeful work with preschool children who have an impairment of hearing has been considered in the article. Statistics of prevalence of impairment among the population of Ukrain has been examined. The main factors that cause this pathology have been defined. The basic ways of teaching children with hearing disabilities in kindergarten have been disclosed. The main tasks of preschool education aimed at overcoming social failure have been defined. In preschool surdopedagogics, by the nature of the modes of activity of the child in the process of training and education, there are three groups of methods: visual, practical, verbal. The training and education of children with hearing verbal methods occupy a leading position, and at the same time should be closely linked with the practical and visual methods. One of the basic forms of education and training of preschool children with impaired hearing are classes: front (group), subgroups and individual. Key words: preschool, inclusion, impaired hearing, organization, training, development. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14143 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ.pdf | 228.52 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.