Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14265
Назва: | Самореалізація особистості як соціально-педагогічна проблема |
Інші назви: | Personal self-realization as a social-pedagogical problem |
Автори: | Мільчевська, Ганна Сергіївна |
Ключові слова: | самореалізація, самопізнання, самооцінка, саморозвиток, особистість |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Мільчевська, Г. С. Самореалізація особистості як соціально-педагогічна проблема [Текст] / Г. С. Мільчевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 180–182. – Бібліогр.: с. 181–182 (11 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | В статті на основі аналізу наукової літератури та результатів дослідження розглядаються наукові
підходи до проблеми самореалізації особистості. Уточнено зміст понять «самореалізація», «самопізнання»,
«самооцінка», «саморозвиток». Проаналізовано модель самоорганізації, яка включає в себе три основні
блоки: когнітивний, практичний та корекційний. Визначено соціально-педагогічну структуру самореалізації
особистості, яка містить три елементи: самопізнання, самооцінку та саморозвиток.
Ключові слова: самореалізація, самопізнання, самооцінка, саморозвиток, особистість. The article reveals the peculiarities of such terms as «self-realization», «self-knowledge», «self-realization», «self-esteem», «self-development». Based on the analysis of pedagogical, psychological and philosophical literary sources, the author gives a deep insight into the definitions and structure of these terms. The article also defines the main scientific approaches to the issue of self-realization. The author tries to circle out the socio-educational structure of self-realization that contains three elements: self-knowledge, self-esteem and self-development. So, selfknowledge involves the study of oneself, understanding one’s abilities and opportunities. This process can be realized through introspection, self-analysis, self-awareness and self-determination. From the other hand, self-esteem helps the individual to recognize the importance and significance of his personality, to assess his strengths and weaknesses. Based on self-knowledge and self-identity the self-development process starts. Key words: self-realization, self-knowledge, self-esteem, self-development, personality |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14265 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА.pdf | 253.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.