Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14320
Назва: Зміст і методика педагогічного експерименту з формування соціально-комунікативної компетентності у майбутніх судноводіїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін
Інші назви: Content and methodology of pedagogical experiment on formation social communicative competence of future navigators’ in the process of learning the humanities
Автори: Тимофєєва, Оксана Ярославівна
Ключові слова: соціально-комунікативна компетентність, педагогічні умови, експеримент, структурування матеріалу, діалогові технології, майбутні судноводії
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Тимофєєва, О. Я. Зміст і методика педагогічного експерименту з формування соціально-комунікативної компетентності у майбутніх судноводіїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін [Текст] / О. Я. Тимофєєва // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 284–289. – Бібліогр.: с. 288 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано особливості організації формувального етапу педагогічного експерименту щодо формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх судноводіїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін, розкрито відповідні педагогічні засоби, методи, організаційні форми, використання яких дозволило моделювати ситуації професійного спрямування, закріплювати у курсантів здобуті вміння і способи належної соціально-комунікативної взаємодії. Ключові слова: соціально-комунікативна компетентність, педагогічні умови, експеримент, структурування матеріалу, діалогові технології, майбутні судноводії.
The content and methodology of formation of future navigators’ social communicative competence pedagogical experiment are considered in this article. Social science, social philosophy, communicative philosophy and pedagogy regard social communicative competence as one of the most important values and component for efficient interpersonal interaction. The typical communicative situations of professional activities have been singled out: positions on ship and responsibilities, safety aboard the ship, security of the ship in port and at sea, organization of crew cooperation regarding the psychological and cultural differences and their influence on professional activity efficiency. The sufficient grounding of the scientific and pedagogical staff to realize the aims of the experiment has been provided for special workshop on formation the future navigators’ social communicative competence. Key words: social communicative competence, pedagogical conditions, structuring of the content, dialogical techniques, future navigators.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14320
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗМІСТ І МЕТОДИКА ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ.pdf227.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.