Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14325
Назва: Особливості виміру результатів культурного саморозвитку майбутніх учителів
Інші назви: Features of results measuring of cultural self-development of future teachers
Автори: Химченко, Олена Миколаївна
Ключові слова: культурний саморозвиток, майбутні вчителі, критерії
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Химченко, О. М. Особливості виміру результатів культурного саморозвитку майбутніх учителів [Текст] / О. М. Химченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 306–308. – Бібліогр.: с. 308 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості діагностичного інструментарію дослідження проблеми культурного саморозвитку майбутніх учителів, що відзначається достатньою складністю, основаною на нелінійності та багатоплановості цього феномену. Наголошено, що під час дослідження повинно йтися про особистісні зміни у майбутніх учителів в аспекті культурного саморозвитку. Визначено критерії культурного саморозвитку майбутніх учителів: когнітивний, ціннісно-мотиваціійний, діяльнісний, рефлексивний. Ключові слова: культурний саморозвиток, майбутні вчителі, критерії.
The author of the article has paid the attention to deep social and economic changes that take place on verge of the third millennium in Ukraine, induce an education to introduction of NT that would claim a man as the greatest value. An elucidative association is a unique cell of society’s intellectual potential. Only competent, independent and responsible, with clear civil positions individuality, or in the other words a man of culture, is able to update society, provide the state system of Ukraine and also develop the economy and culture of the country. The level of future teachers’ cultural self-development needs to be examined as systematical description of student’s personality, which reflects a presence and degree of corresponding qualities’ formation and habits. Cultural self-development is determined by means of criteria, indexes and signs. It is necessary to take into account a scientific work of researchers in relation to the criteria of students’ personal self-development, professional self-development of future specialists, general cultural competence, the formation of general culture of future teachers. We have defined such criteria of future teachers’ cultural self-development as cognitive, valued-motivational, active and reflexive. Key words: cultural self-development, future teachers, criteria.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14325
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ВИМІРУ РЕЗУЛЬТАТІВ КУЛЬТУРНОГО САМОРОЗВИТКУ.pdf236.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.