Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14337
Назва: Особливості методичної роботи соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі
Інші назви: Features methodological work of a social teacher in secondary schools
Автори: Якубова, Людмила Анатоліївна
Ключові слова: соціальний педагог, методична робота, навчальний заклад
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Якубова, Л. А. Особливості методичної роботи соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Л. А. Якубова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2016. – Вип. 1 (38). – С. 337–341. – Бібліогр.: с. 340 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті особливості методичної роботи соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі описано методичну роботу, як важливий аспект підвищення кваліфікації соціального педагога, яка забезпечує безперервність післядипломної педагогічної освіти, взаємозв'язок і спадкоємність самоосвіти. Метою методичної роботи є вдосконалення професійних знань і умінь педагогів, розвиток їх творчого потенціалу і в кінцевому рахунку – підвищення ефективності та якості педагогічного процесу. Ключові слова: соціальний педагог, методична робота, навчальний заклад.
Methodical work is an important aspect of training that provides continuity of postgraduate education, relationship and continuity of the self, and of course training work. The purpose of methodical work is to improve the professional knowledge and skills of teachers, development of their creative potential and ultimately - improving the efficiency and quality of educational process. A methodical work trains teachers for implementation of new educational content, mastering innovation and progressive teaching technologies. The main thing in technical work is providing real, effective care teacher. At the same time there are a number of unresolved problems and deficiencies in the organization of methodical work. Mass practice is not armed with the knowledge of radical ways to improve technical work, one of which is a systematic approach. Any form of methodical work gives a priority impact on the achievement of certain goals, so overall its effectiveness depends on the quality of their combination in a continuous process of improvement of pedagogical skills of teachers of innovative schools. In individual scientific and technical work to understand the purposeful, systematic and systematic work to improve teacher of theoretical and practical training. Group forms unite educators interests, they have created optimal conditions for the exchange of experience, for creative discussions, practical tasks. To group forms include: methodical association and the department, school of advanced teaching experience, problems, community groups and others. Key words: social pedagogue, methodical work, school.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14337
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 38 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В.pdf214.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.