Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14665
Название: Маркетингове забезпечення діяльності переробних підприємств АПК
Другие названия: Marketing ensuring activities of enterprises processing in agribusiness
Авторы: Ковбас, І.М.
Ключевые слова: маркетингове забезпечення, маркетингова діяльність, переробне підприємство, АПК, ринок, стратегія
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Карпатська вежа"
Библиографическое описание: Маркетингове забезпечення діяльності переробних підприємств АПК [Текст] / І. М. Ковбас // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Мукачево : Карпатська вежа, 2013. – Вип. 1 (38). – С.172–176. – Бібліогр. : с. 175–176 (10 назв)
Краткий осмотр (реферат): В даній статті досліджуються особливості маркетингового забезпечення підприємств АПК. Основна увага приділяється переробним підприємствам сільськогосподарської продукції. Визначено основні компоненти та завдання маркетингової діяльності. Обґрунтовано важливість маркетингового забезпечення як основної складової при прийнятті управлінських рішень в усіх аспектах господарської діяльності аграрного підприємства. Ключові слова: маркетингове забезпечення, маркетингова діяльність, переробне підприємство, АПК, ринок, стратегія.
In this article analyzes the features of marketing ensuring of agricultural enterprises. The focus is on agricultural products processing enterprises.Defined the basic components and the task of marketing activities. Proved the importance of marketing as a key component in making management decisions in all aspects of economic activities in agricultural enterprises. Keywords:marketing ensuring, marketing activities, processing enterprises, agribusiness, market, strategy.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14665
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (38) - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ АПК.pdf196.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.