Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14665
Назва: Маркетингове забезпечення діяльності переробних підприємств АПК
Інші назви: Marketing ensuring activities of enterprises processing in agribusiness
Автори: Ковбас, І.М.
Ключові слова: маркетингове забезпечення, маркетингова діяльність, переробне підприємство, АПК, ринок, стратегія
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Карпатська вежа"
Бібліографічний опис: Маркетингове забезпечення діяльності переробних підприємств АПК [Текст] / І. М. Ковбас // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Мукачево : Карпатська вежа, 2013. – Вип. 1 (38). – С.172–176. – Бібліогр. : с. 175–176 (10 назв)
Короткий огляд (реферат): В даній статті досліджуються особливості маркетингового забезпечення підприємств АПК. Основна увага приділяється переробним підприємствам сільськогосподарської продукції. Визначено основні компоненти та завдання маркетингової діяльності. Обґрунтовано важливість маркетингового забезпечення як основної складової при прийнятті управлінських рішень в усіх аспектах господарської діяльності аграрного підприємства. Ключові слова: маркетингове забезпечення, маркетингова діяльність, переробне підприємство, АПК, ринок, стратегія.
In this article analyzes the features of marketing ensuring of agricultural enterprises. The focus is on agricultural products processing enterprises.Defined the basic components and the task of marketing activities. Proved the importance of marketing as a key component in making management decisions in all aspects of economic activities in agricultural enterprises. Keywords:marketing ensuring, marketing activities, processing enterprises, agribusiness, market, strategy.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14665
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (38) - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.