Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14691
Title: Дослідження ієрархії факторів впливу на процес реалізації видавничо-поліграфічної продукції в Інтернет-мережі
Other Titles: Investigation of influence of factors hierarchy on the process of print production distribution in the internet
Authors: Хамула, О.О.
Keywords: фактори зовнішнього впливу, фактори внутрішнього впливу, інформаційне середовище, Інтернет мережа, видавничо-поліграфічна продукція, модель ієрархії
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Карпатська вежа"
Citation: Дослідження ієрархії факторів впливу на процес реалізації видавничо-поліграфічної продукції в інтернет-мережі [Текст] / О. О. Хамула // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Мукачево : Карпатська вежа, 2013. – Вип. 1 (38). – С.291–298. – Бібліогр. : с. 298 (3 назви)
Abstract: У статті наведено максимально повну множину узагальнених факторів зовнішнього та внутрішнього впливу на процес реалізації видавничо-поліграфічної продукції в мережі Інтернет.Розроблено модель ієрархії впливу зовнішніх та внутрішніх факторів на процес реалізації видавничо-поліграфічної продукції в мережі Інтернет, яка, окрім упорядкування за важливістю впливу на процес реалізації продукції, уможливила подальший поділ на підпорядковані компоненти для виявлення ступеня послаблення чи посилення дії спричиняючого фактора. Ключові слова: фактори зовнішнього впливу, фактори внутрішнього впливу, інформаційне середовище, Інтернет мережа, видавничо-поліграфічна продукція, модель ієрархії
The article presents the most complete set of generalized external and internal factors influence the processof publishing and printing products on the Internet. Developed the model of hierarchy of these factors, which, in addition to ordering most important influence on sales, enabled further division into subordinate components to identifythe degree of weakening or strengthening of the causing factor. Keywords: external factors influence, domestic factors influence, the information environment, the Internet, publishing and printing products, the model of hierarchy.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14691
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (38) - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.