Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14694
Название: Теоретико-методичні підходи до формування інфраструктури аграрного ринку в Закарпатті
Другие названия: Theoretic and methodical approaches forming the agricultural market infrastructure in Transcarpathia
Авторы: Шевчук, Ю.О.
Ключевые слова: інфраструктура аграрного ринку, маркетинг, кооперація, фінансово-кредитна система, кооперативні банки, інформаційно - консультаційна система, агросервісна складова інфраструктури аграрного ринку
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Карпатська вежа"
Библиографическое описание: Теоретико-методичні підходи до формування інфраструктури аграрного ринку в Закарпатті [Текст] / Ю. О. Шевчук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Мукачево : Карпатська вежа, 2013. – Вип. 1 (38). – С. 307–313. – Бібліогр. : с. 313 (9 назв)
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто теоретико – методичні засади розбудови та функціонування інфраструктури аграрного ринку регіону. Розглянуто складові елементи інфраструктури аграрного ринку, визначено їх роль та значення щодо просування сільськогосподарської продукції від виробника до споживача. Всі елементи ринкової інфраструктури є продуктом інтеграційних процесів. Вони є активними учасниками ціноутворення та виконують функції щодо становлення цілісного і стабільного аграрного ринку регіону. Окреслено проблемні питання розбудови і підвищення конкурентоспроможності регіонального аграрного ринку. Ключові слова: інфраструктура аграрного ринку, маркетинг, кооперація, фінансово-кредитна система, кооперативні банки, інформаційно - консультаційна система, агросервісна складова інфраструктури аграрного ринку.
Agricultural Market is a collection of related commodity markets operating for the production and free movement of agricultural products and their processed products. Formation of agricultural market infrastructure requires the creation of the system of organizational structures that serve the interrelations between different elements of individual agricultural commodity markets, promote the free movement of goods, support continuous process of operation of the agricultural production areas and uninterrupted supply of resources to the manufacturer and finished product to the consumer. All elements of market infrastructure are a product of the integration process. They are active participants in pricing and perform functions on the formation of an integrated and sustainable agricultural market.Keywords. Agricultural market infrastructure, marketing, cooperation, financial and credit system, cooperative banks, information and consultation system, agroservice component of agricultural market infrastructure.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14694
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (38) - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.