Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14751
Title: Особливості розробки стратегії авіакомпанії в умовах інформаційної економіки
Other Titles: Features development strategies in the airline information economy
Authors: Родіонов, П.Ю.
Keywords: інформаційна економіка, конкуренція, стратегія діяльності компанії, цивільна авіація, пасажирські авіаперевезення, фактори впливу на рівень конкурентної боротьби
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Особливості розробки стратегії авіакомпанії в умовах інформаційної економіки [Текст] / П. Ю. Родіонов // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 1 (42). – С. 64-68. – Бібліогр.: с. 68 (12 назв)
Abstract: У статті розглядаються методи та інструменти, які використовуються при розробці стратегії авіакомпанії. Аналізується рівень конкурентної боротьби у галузі пасажирських авіаційних перевезень та розглядаються основні фактори, що здійснюють вплив на діяльність компаній у даній галузі. Зокрема, розглядається наявність у галузі продуктів-замінників, надається прогноз стосовно можливості появи у даній галузі компаній-конкурентів, оцінюється вплив постачальників та покупців на роботу авіакомпанії, здійснюється аналіз загального рівня конкурентної боротьби у галузі пасажирських авіаперевезень. Запропоновані заходи, реалізація яких може призвести до підвищення конкурентоспроможності компаній у даній галузі. Ключові слова: інформаційна економіка, конкуренція, стратегія діяльності компанії, цивільна авіація, пасажирські авіаперевезення, фактори впливу на рівень конкурентної боротьби.
This paper discusses the methods and tools used in the development strategy of the airline. We analyze the level of competition in the field of passenger air transportation and examine the main factors that have an effect and operation of companies in the industry. In particular, the presence in the area is considered substitute products , provided the weather regarding the possible appearance in the art of competing companies , evaluated the impact of suppliers and customers to work the airline to analyze the overall level of competition in the field of passenger traffic . The proposed measures that might lead to increased competitiveness of companies in the industry. Keywords: information economy, competition, the strategy of the company, civil aviation, passenger air transportation impacts on the level of competition.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14751
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (42) - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.