Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14751
Назва: Особливості розробки стратегії авіакомпанії в умовах інформаційної економіки
Інші назви: Features development strategies in the airline information economy
Автори: Родіонов, П.Ю.
Ключові слова: інформаційна економіка, конкуренція, стратегія діяльності компанії, цивільна авіація, пасажирські авіаперевезення, фактори впливу на рівень конкурентної боротьби
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Особливості розробки стратегії авіакомпанії в умовах інформаційної економіки [Текст] / П. Ю. Родіонов // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 1 (42). – С. 64-68. – Бібліогр.: с. 68 (12 назв)
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються методи та інструменти, які використовуються при розробці стратегії авіакомпанії. Аналізується рівень конкурентної боротьби у галузі пасажирських авіаційних перевезень та розглядаються основні фактори, що здійснюють вплив на діяльність компаній у даній галузі. Зокрема, розглядається наявність у галузі продуктів-замінників, надається прогноз стосовно можливості появи у даній галузі компаній-конкурентів, оцінюється вплив постачальників та покупців на роботу авіакомпанії, здійснюється аналіз загального рівня конкурентної боротьби у галузі пасажирських авіаперевезень. Запропоновані заходи, реалізація яких може призвести до підвищення конкурентоспроможності компаній у даній галузі. Ключові слова: інформаційна економіка, конкуренція, стратегія діяльності компанії, цивільна авіація, пасажирські авіаперевезення, фактори впливу на рівень конкурентної боротьби.
This paper discusses the methods and tools used in the development strategy of the airline. We analyze the level of competition in the field of passenger air transportation and examine the main factors that have an effect and operation of companies in the industry. In particular, the presence in the area is considered substitute products , provided the weather regarding the possible appearance in the art of competing companies , evaluated the impact of suppliers and customers to work the airline to analyze the overall level of competition in the field of passenger traffic . The proposed measures that might lead to increased competitiveness of companies in the industry. Keywords: information economy, competition, the strategy of the company, civil aviation, passenger air transportation impacts on the level of competition.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/14751
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (42) - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.