Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15124
Назва: | Інклюзивна освіта Канади: понятійно-категорійний апарат |
Інші назви: | Inclusive education in Сanada: terms and concepts |
Автори: | Бондар, Тамара Іванівна |
Ключові слова: | інклюзія, інклюзивна освіта, модель інклюзивної освіти Канади, учні, які мають інвалідність, дитиноцетрований підхід |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Інклюзивна освіта Канади: понятійно-категорійний апарат [Текст] / Т. І. Бондар // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С.27–30. – Бібліогр.: с. 29 (11 назв). – Рез. рос., англ. |
Короткий огляд (реферат): | У статті схарактеризовано сутність основних понять інклюзивної моделі освіти Канади: «інклюзія».
«інклюзивна освіта». Проаналізовано визначення інклюзивної освіти в законодавчих актах провінцій, що
уможливило зробити висновок про реалізацію моделі інклюзивної освіти в провінції Нью-Брансуїк. Доведено, що решта провінцій докладає чимало зусиль для реалізації теоретичних положень на практиці. Виокремлено тенденцію щодо еволюції терміну «інклюзія»: від поняття стосовно учнів, які мають інвалідність до охоплення всіх форм різноманітності.
Ключові слова: інклюзія, інклюзивна освіта, модель інклюзивної освіти Канади, учні, які мають інвалід-
ність, дитиноцетрований підхід. Research findings of inclusive education in Canada allowed us to conclude that: numerous regulations in 10 provinces and 3 territories of Canada demonstrate independence in developing inclusive policies. Although all the definitions accentuate social justice, every province and territory make different emphasis on implementation strategy and organization of inclusive education services. What is more, the definition of inclusive education leads to the conclusion that the model of inclusive education is fully implemented in New Brunswick and the territories, because the idea of inclusion is combined with the practice of evaluating the students’ strengths rather than on their disability. The rest of the provinces are making great efforts to implement inclusive education model. Furthermore, the term “inclusion” is constantly evolving: at the end of the 1980s the concept was used to define students with disabilities, however, today it refers to all forms of diversity. Finally, the inclusive education development is monitored by many governmental and independent organizations, emphasizing the priority and importance of inclusive values for Canada. Key words: inclusion, inclusive education, inclusive education model in Canada, students with disabilities, child centered approach. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15124 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА КАНАДИ ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІЙНИЙ АПАРАТ.pdf | 309.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.