Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15261
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМосейчук, Юрій Юрійович-
dc.date.accessioned2017-09-25T07:47:25Z-
dc.date.available2017-09-25T07:47:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСистемний та праксеологічний підходи у формуванні культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури: загальнотеоретичні розвідки [Текст] / Ю. Ю. Мосейчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 164–167. – Бібліогр.: с.166 (12 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15261-
dc.description.abstractУ статті висвітлена необхідність використання системного та праксеологічного підходів у професійній підготовці майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. У процесі дослідження проаналізовано сутність та зміст системного та праксеологічного підходів. Зосереджена головна увага на висвітленні потенціалу та ролі цих підходів у формуванні високого рівня культури здоров’я у майбутніх учителів, які здійснюватимуть фізичне виховання школярів у загальноосвітніх навчальних закладах. Ключові слова: системний підхід, праксеологічний підхід, професійна підготовка, культура здоров’я, майбутні учителі фізичної культуриuk
dc.description.abstractThe article substantiates the need for the formation of high-level health culture of future teachers of physical education. The main focus is on the highlighting of theoretical and practical aspects that can provide a basis for the formation of a high level of health culture of future teachers of physical education. The author substantiated the expediency of the usage of systematic approach in the professional training of future teachers of physical education. The main focus is on the characteristics of the scientific category of «systematic approach». Systematic approach is aimed at disclosing of the integrity of the process of formation of future teachers of physical education a high level of health culture. Key words: systemic approach, praxeological approach, professional training, health culture, future teachers of physical education.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectпраксеологічний підхідuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectкультура здоров’яuk
dc.subjectмайбутні учителі фізичної культуриuk
dc.titleСистемний та праксеологічний підходи у формуванні культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури: загальнотеоретичні розвідкиuk
dc.title.alternativeSystemic and praxeological approaches to the formation of health culture of future teachers of physical education: general explorationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.