Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15261
Назва: Системний та праксеологічний підходи у формуванні культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури: загальнотеоретичні розвідки
Інші назви: Systemic and praxeological approaches to the formation of health culture of future teachers of physical education: general exploration
Автори: Мосейчук, Юрій Юрійович
Ключові слова: системний підхід, праксеологічний підхід, професійна підготовка, культура здоров’я, майбутні учителі фізичної культури
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Системний та праксеологічний підходи у формуванні культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури: загальнотеоретичні розвідки [Текст] / Ю. Ю. Мосейчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 1 (40). – С. 164–167. – Бібліогр.: с.166 (12 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлена необхідність використання системного та праксеологічного підходів у професійній підготовці майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. У процесі дослідження проаналізовано сутність та зміст системного та праксеологічного підходів. Зосереджена головна увага на висвітленні потенціалу та ролі цих підходів у формуванні високого рівня культури здоров’я у майбутніх учителів, які здійснюватимуть фізичне виховання школярів у загальноосвітніх навчальних закладах. Ключові слова: системний підхід, праксеологічний підхід, професійна підготовка, культура здоров’я, майбутні учителі фізичної культури
The article substantiates the need for the formation of high-level health culture of future teachers of physical education. The main focus is on the highlighting of theoretical and practical aspects that can provide a basis for the formation of a high level of health culture of future teachers of physical education. The author substantiated the expediency of the usage of systematic approach in the professional training of future teachers of physical education. The main focus is on the characteristics of the scientific category of «systematic approach». Systematic approach is aimed at disclosing of the integrity of the process of formation of future teachers of physical education a high level of health culture. Key words: systemic approach, praxeological approach, professional training, health culture, future teachers of physical education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15261
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (40) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СИСТЕМНИЙ ТА ПРАКСЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХОДИ У ФОРМУВАННІ.pdf316.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.