Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15389
Title: Психологічні аспекти викладання дисципліни анатомії людини в медичних університетах
Other Titles: Рsychological aspects of teaching human anatomy in medical universities
Authors: Головацький, Андрій Степанович
Черкасов, В.Г.
Дзевульська, І.В.
Тимошенко, І.О.
Ковальчук, О.І.
Keywords: особистість студента, установка, предмет, заучування, навчання
Issue Date: 2015
Publisher: Віддруковано у ТОВ "Спектраль"
Citation: Психологічні аспекти викладання дисципліни анатомії людини в медичних університетах [Текст] / А. С. Головацький, В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська та ін. // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Медицина / відп. ред. В.І. Русин. – Ужгород : Спектраль, 2015. – Вип. 2 (52). – С. 162–165. – Бібліогр.: с.165 (10 назв). – Рез. англ.
Abstract: Предмет «анатомії людини» посідає одне з провідних і важливих місць як традиційна фундаментально- теоретична та навчальна дисципліна, а як навчальний предмет є однією із важливіших навчальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах. Значення анатомії як однієї з основ теоретичної медицини прекрасно розуміють вітчизняні вчені та лікарі, адже успішне засвоєння програмового матеріалу залежить не тільки від професійної майстерності викладачів, але й від старанності та раціональної підготовки студентів. Період навчання в університеті належить до напруженої розумової праці, особливо важким є початок навчання, що пов’язано з різним рівнем підготовки і недостатньою соціально-психологічною готовністю до змін соціального середовища. Ключові слова: особистість студента, установка, предмет, заучування, навчання
The subject of «Human Anatomy» is one of the leading and important places like the traditional fundamental theoretical and academic discipline and as a subject is one of the integral seats among disciplines in higher medical universities. The value of anatomy as a basis for theoretical medicine perfectly understand our scientists and doctors, as the successful assimilation of program material depends not only on the professional skills of teachers, but also the diligence and efficient work of students. The period of study at university should be attributed to the intense mental work, especially difficult is the beginning of studies, due to the lack of social and psychological readiness to change the social environment and different backgrounds to learn. Key words: the identity of the student, the installation, the subject, memorizing, learning and training
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15389
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 2 (52) - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.