Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15389
Назва: Психологічні аспекти викладання дисципліни анатомії людини в медичних університетах
Інші назви: Рsychological aspects of teaching human anatomy in medical universities
Автори: Головацький, Андрій Степанович
Черкасов, В.Г.
Дзевульська, І.В.
Тимошенко, І.О.
Ковальчук, О.І.
Ключові слова: особистість студента, установка, предмет, заучування, навчання
Дата публікації: 2015
Видавництво: Віддруковано у ТОВ "Спектраль"
Бібліографічний опис: Психологічні аспекти викладання дисципліни анатомії людини в медичних університетах [Текст] / А. С. Головацький, В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська та ін. // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Медицина / відп. ред. В.І. Русин. – Ужгород : Спектраль, 2015. – Вип. 2 (52). – С. 162–165. – Бібліогр.: с.165 (10 назв). – Рез. англ.
Короткий огляд (реферат): Предмет «анатомії людини» посідає одне з провідних і важливих місць як традиційна фундаментально- теоретична та навчальна дисципліна, а як навчальний предмет є однією із важливіших навчальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах. Значення анатомії як однієї з основ теоретичної медицини прекрасно розуміють вітчизняні вчені та лікарі, адже успішне засвоєння програмового матеріалу залежить не тільки від професійної майстерності викладачів, але й від старанності та раціональної підготовки студентів. Період навчання в університеті належить до напруженої розумової праці, особливо важким є початок навчання, що пов’язано з різним рівнем підготовки і недостатньою соціально-психологічною готовністю до змін соціального середовища. Ключові слова: особистість студента, установка, предмет, заучування, навчання
The subject of «Human Anatomy» is one of the leading and important places like the traditional fundamental theoretical and academic discipline and as a subject is one of the integral seats among disciplines in higher medical universities. The value of anatomy as a basis for theoretical medicine perfectly understand our scientists and doctors, as the successful assimilation of program material depends not only on the professional skills of teachers, but also the diligence and efficient work of students. The period of study at university should be attributed to the intense mental work, especially difficult is the beginning of studies, due to the lack of social and psychological readiness to change the social environment and different backgrounds to learn. Key words: the identity of the student, the installation, the subject, memorizing, learning and training
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15389
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 2 (52) - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.