Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15425
Назва: Оптимізація викладання медичної біології студентам, що навчаються англійською мовою
Інші назви: Optimization of teaching of medical biology for students which are study in English
Автори: Фрич, Н.І.
Ключові слова: медична біологія, студенти іноземці, методи оптимізації навчання, ділова гра, «мозковий штурм»
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Фрич, Н. І. Оптимізація викладання медичної біології студентам, що навчаються англійською мовою [Текст] / Н. І. Фрич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Біологія / голов. ред. В.І. Комендар. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2013. – Вип. 35. – С. 133-135. – Бібліогр.: с. 135 (4 назви).
Серія/номер: Біологія;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено застосування і впровадження методів оптимізації навчання англомовних студентів на кафедрі медичної біології та генетики, що значно покращує ефективність проведення практичних занять, зацікавлює студентів, створює умови для кращого засвоєння ними матеріалу та сприяє покращенню загального рівня підготовки майбутніх спеціалістів. Ключові слова: медична біологія, студенти іноземці, методи оптимізації навчання, ділова гра, «мозковий штурм».
In the article application and introduction methods of optimization of studies of the students is reflected on the department of medical biology and genetics, which improves efficiency of practical lessons, creates terms for the best mastering by them to material and instrumental in the improvement of general level of preparation of future specialists. Keywords: medical biology, students foreigners, methods of optimization of studies, business game, «cerebral assault».
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15425
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Біологія. Випуск 35 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.