Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15514
Назва: Поняття ринків небанківських фінансових послуг та фасетна класифікація факторів, що впливають на їх розвиток
Інші назви: The concept of non-banking financial services markets and facet classification of factors influencing their development
Автори: Бачо, Р. Й.
Ключові слова: небанківські фінансові установи, ринки небанківських фінансових послуг, фасетна класифікація, чинники впливу, фінансовий ринок
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Поняття ринків небанківських фінансових послуг та фасетна класифікація факторів, що впливають на їх розвиток [Текст] / Р. Й. Бачо // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2016. – Вип. 2 (48). – С. 255–264. – Бібліогр.: с.263 (26 назв). – Рез. англ.
Короткий огляд (реферат): В статті здійснено аналіз зарубіжних та вітчизняних літературних джерел, присвячених терміну «ринки небанківських фінансових послуг». Зроблено висновок про те, що на даний час існує певне злиття даного терміну з терміном «фінансовий ринок». Виділено специфічні ознаки фінансової послуги. Здійснено авторську класифікацію фінансових послуг за економічною та юридичною ознаками. В результаті дослідження існуючих підходів до класифікації фінансових послуг доведено, що спільні для всіх фінансових послуг властивості дозволяють розмежувати їх та класифікувати за економічними і юридичними аспектами. На основі фасетної класифікації визначено 12 фасет та 29 атрибутів-категорій впливу на розвиток ринків небанківських фінансових послуг. Зроблено висновок про те, що за допомогою цієї класифікації можна ідентифікувати ризики впливу та визначити якісні характеристики їх прояву. Ключові слова: небанківські фінансові установи, ринки небанківських фінансових послуг, фасетна класифікація, чинники впливу, фінансовий ринок.
Foreign and national literary sources which deal with the term of “non-banking financial services markets” have been analysed in the article. It has been concluded that at present there is a certain merge of this term with the term "financial market". Summarizing the approaches to understand the categories of "financial market" and "financial services markets" we can state that the difference between these concepts is in their tasks and functions, as well as in the objects and subjects of eco-nomic relations. The subjects in both categories are the same but they have different functions and appear in various guises – subjects of finan-cial services markets act as dealers at the financial market with the purpose of performing financial transactions in order to meet the needs of their customers. Financial assets are objects of the financial market, and objects of a financial services market are financial services as an instrument to meet the wants of the consumers of such services. Specific characteristics of financial services are also designated. The author's classification of financial services on economic and legal grounds is made. According to the results of the study of existing approaches to financial services classification it has been proved that properties com-mon for all financial services allow to break down and classify them on economic and legal basis. The developed classification allows to distin-guish clearly one type of financial services from another and apply the relevant legislative rules. Based on facet classification 12 facets and 29 attribute-categories have been defined, which influence the development of non-banking financial services markets. It has been concluded that by means of this classification impact risks can be identified and the qualitative characteristics of their display can be determined. Keywords: non-banking financial institutions, non-banking financial services markets, classification, influence factors, financial market.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15514
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (48) - 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.