Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15537
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯцканич, Надія Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-10-05T10:57:28Z-
dc.date.available2017-10-05T10:57:28Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifier.citationЯцканич Н. М. Роль мотивації в процесі навчання/вивчення іноземної мови [Текст] / Н. М. Яцканич // Молодий вчений. — 2017. — №5.uk
dc.identifier.issn2313-2167-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15537-
dc.description.abstractВ даній науковій публікації висвітлено поняття мотивації. Автор досліджує її роль в навчанні/вивченні іноземної мови (ІМ). Мотивація розглядається як стрімкий та динамічний процес, а її типи (інтегрована/ інструментальна) – як взаємозалежні. Встановлено тісний зв’язок між мотивацією та результативністю навчання. Автор переконана, що інтегрована мотивація є важливішою за інструментальну, оскільки забезпечує ефективність у вивченні ІМ на тривалий період.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ «Видавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectінтегрована мотиваціяuk
dc.subjectінструментальна мотиваціяuk
dc.subjectнавчання/вивчення іноземної мови (ІМ)uk
dc.titleРоль мотивації в процесі навчання/вивчення іноземної мовиuk
dc.title.alternativeMotivation in teaching/learning foreign languageuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Яцканич Н.М. стаття 2017.pdf150.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.