Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15537
Название: Роль мотивації в процесі навчання/вивчення іноземної мови
Другие названия: Motivation in teaching/learning foreign language
Авторы: Яцканич, Надія Михайлівна
Ключевые слова: інтегрована мотивація, інструментальна мотивація, навчання/вивчення іноземної мови (ІМ)
Дата публикации: мая-2017
Издательство: ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Яцканич Н. М. Роль мотивації в процесі навчання/вивчення іноземної мови [Текст] / Н. М. Яцканич // Молодий вчений. — 2017. — №5.
Краткий осмотр (реферат): В даній науковій публікації висвітлено поняття мотивації. Автор досліджує її роль в навчанні/вивченні іноземної мови (ІМ). Мотивація розглядається як стрімкий та динамічний процес, а її типи (інтегрована/ інструментальна) – як взаємозалежні. Встановлено тісний зв’язок між мотивацією та результативністю навчання. Автор переконана, що інтегрована мотивація є важливішою за інструментальну, оскільки забезпечує ефективність у вивченні ІМ на тривалий період.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15537
ISSN: 2313-2167
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Яцканич Н.М. стаття 2017.pdf150.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.