Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15537
Назва: Роль мотивації в процесі навчання/вивчення іноземної мови
Інші назви: Motivation in teaching/learning foreign language
Автори: Яцканич, Надія Михайлівна
Ключові слова: інтегрована мотивація, інструментальна мотивація, навчання/вивчення іноземної мови (ІМ)
Дата публікації: тра-2017
Видавництво: ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Яцканич Н. М. Роль мотивації в процесі навчання/вивчення іноземної мови [Текст] / Н. М. Яцканич // Молодий вчений. — 2017. — №5.
Короткий огляд (реферат): В даній науковій публікації висвітлено поняття мотивації. Автор досліджує її роль в навчанні/вивченні іноземної мови (ІМ). Мотивація розглядається як стрімкий та динамічний процес, а її типи (інтегрована/ інструментальна) – як взаємозалежні. Встановлено тісний зв’язок між мотивацією та результативністю навчання. Автор переконана, що інтегрована мотивація є важливішою за інструментальну, оскільки забезпечує ефективність у вивченні ІМ на тривалий період.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15537
ISSN: 2313-2167
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яцканич Н.М. стаття 2017.pdf150.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.