Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15537
Назва: | Роль мотивації в процесі навчання/вивчення іноземної мови |
Інші назви: | Motivation in teaching/learning foreign language |
Автори: | Яцканич, Надія Михайлівна |
Ключові слова: | інтегрована мотивація, інструментальна мотивація, навчання/вивчення іноземної мови (ІМ) |
Дата публікації: | тра-2017 |
Видавництво: | ТОВ «Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Яцканич Н. М. Роль мотивації в процесі навчання/вивчення іноземної мови [Текст] / Н. М. Яцканич // Молодий вчений. — 2017. — №5. |
Короткий огляд (реферат): | В даній науковій публікації висвітлено поняття мотивації. Автор досліджує її роль в навчанні/вивченні іноземної мови (ІМ). Мотивація розглядається як стрімкий та динамічний процес, а її типи (інтегрована/ інструментальна) – як взаємозалежні. Встановлено тісний зв’язок між мотивацією та результативністю навчання. Автор переконана, що інтегрована мотивація є важливішою за інструментальну, оскільки забезпечує ефективність у вивченні ІМ на тривалий період. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15537 |
ISSN: | 2313-2167 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Яцканич Н.М. стаття 2017.pdf | 150.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.