Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorРішко, Олена-
dc.date.accessioned2017-10-18T14:02:52Z-
dc.date.available2017-10-18T14:02:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКонтроль навчальних досягнень у контексті підготовки майбутніх учителів / В.І Староста, О.А. Рішко // Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць / Ред. кол.: В.І.Смоланка (гол. редактор) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2014. – Вип. 1 (5). – С. 358-366. – ISSN 2307-3594.uk
dc.identifier.issn2307-3594-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16049-
dc.description.abstractУ статті узагальнено підходи різних дослідників щодо визначення сутнісних ознак поняття «контроль навчальних досягнень». Показано, що дане поняття аналізується у таких аспектах: контроль як компонент системи навчальної діяльності; контроль як система, процес і результат; контроль як мета діяльності; контроль як дидактичний засіб управління навчаннямuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовка вчителівuk
dc.subjectконтроль навчальних досягненьuk
dc.subjectсамооцінка.uk
dc.titleКонтроль навчальних досягнень у контексті підготовки майбутніх учителівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2014_Збірник_1(5)_Староста_Рішко_С.358-365.pdf3.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.