Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16049
Назва: Контроль навчальних досягнень у контексті підготовки майбутніх учителів
Автори: Староста, Володимир Іванович
Рішко, Олена
Ключові слова: підготовка вчителів, контроль навчальних досягнень, самооцінка.
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Контроль навчальних досягнень у контексті підготовки майбутніх учителів / В.І Староста, О.А. Рішко // Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць / Ред. кол.: В.І.Смоланка (гол. редактор) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2014. – Вип. 1 (5). – С. 358-366. – ISSN 2307-3594.
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено підходи різних дослідників щодо визначення сутнісних ознак поняття «контроль навчальних досягнень». Показано, що дане поняття аналізується у таких аспектах: контроль як компонент системи навчальної діяльності; контроль як система, процес і результат; контроль як мета діяльності; контроль як дидактичний засіб управління навчанням
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16049
ISSN: 2307-3594
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2014_Збірник_1(5)_Староста_Рішко_С.358-365.pdf3.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.