Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16177
Title: Діагностування соціально особистісної цінності набутих учнями знань
Other Titles: Diagnostica ting socially personality value of the knowledges acquired by students
Authors: Бігар, В.М.
Keywords: соціально особистісна цінність, інтерес, діагностування знань
Issue Date: 2008
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Діагностування соціально особистісної цінності набутих учнями знань [Текст] / В. М. Бігар // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Медицина; збірник наукових праць / відп. ред. В.І.Русин. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 34. – С. 158–161. – Бібліогр.: с. 161 (10 назв). – Рез. укр., англ.
Abstract: РЕЗЮМЕ: запропонована методика для визначення рівня соціально особистісної цінності набутих учнями знань, умінь і навичок дозволяє виявити приховані особливості учнів та ефективно вплинути на їх розвиток. Ключові слова: соціально особистісна цінність, інтерес, діагностування знань
Offered method for determination of level socially personality value of the knowledge’s acquired by schoolboys, and abilities and skills, allows to find out the hidden features of students and effectively to influence on their development. Key words: socially personalityvalue, interest, diagnostic ting of knowledge’s
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16177
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 34 - 2008



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.