Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16177
Назва: Діагностування соціально особистісної цінності набутих учнями знань
Інші назви: Diagnostica ting socially personality value of the knowledges acquired by students
Автори: Бігар, В.М.
Ключові слова: соціально особистісна цінність, інтерес, діагностування знань
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Діагностування соціально особистісної цінності набутих учнями знань [Текст] / В. М. Бігар // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Медицина; збірник наукових праць / відп. ред. В.І.Русин. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 34. – С. 158–161. – Бібліогр.: с. 161 (10 назв). – Рез. укр., англ.
Короткий огляд (реферат): РЕЗЮМЕ: запропонована методика для визначення рівня соціально особистісної цінності набутих учнями знань, умінь і навичок дозволяє виявити приховані особливості учнів та ефективно вплинути на їх розвиток. Ключові слова: соціально особистісна цінність, інтерес, діагностування знань
Offered method for determination of level socially personality value of the knowledge’s acquired by schoolboys, and abilities and skills, allows to find out the hidden features of students and effectively to influence on their development. Key words: socially personalityvalue, interest, diagnostic ting of knowledge’s
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16177
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 34 - 2008



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.