Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1672
Title: Маркетингова стратегія розвитку банку: елементи та етапи розробки
Other Titles: Marketing strategy of bank development: elements and stages
Authors: Варцаба, Віра Іванівна
Дюлай, Є.В.
Keywords: банківська діяльність, банківський маркетинг, маркетингова стратегія, елемент стратегічного плану, етапи розробки, ефективність банківської діяльності, конкурентна боротьба
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Варцаба, В. І. Маркетингова стратегія розвитку банку: елементи та етапи розробки [Текст] / В. І. Варцаба, Є. В. Дюлай // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 3 (44). – С. 106–110. – Бібліогр.: с. 110 (22 назви).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У статті досліджено теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії розвитку банківсько- го сектору. Авторами на основі узагальнення наукових концепцій та точок зору досліджено сутність маркетингової стратегії та її особливостей в діяльності банківських установ, сформовано алгоритм формування ефективної маркетингової стратегії в розрізі елементів та етапів розробки, визначено роль банківського маркетингу у формуванні банківської стратегії на ринку банківських послуг. Ключові слова: банківська діяльність, банківський маркетинг, маркетингова стратегія, елемент страте- гічного плану, етапи розробки, ефективність банківської діяльності, конкурентна боротьба.
Description: The article deals with the theoretical aspects of the formation of the marketing strategy, development in the banking sector. Based on the generalization of scientific concepts and viewpoints, the authors examine the nature of the marketing strategy and its features in the activities of banking institutions. The algorithm of the formation of the effective marketing strategy in terms of elements and stages of development has been proposed and the role of bank marketing in the formation of the banking strategy in the market of banking services has been determined. Keywords: banking, bank marketing, marketing strategy, the elements of strategic plan, stages of development, efficiency of banking, competition.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1672
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (44) - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.