Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1672
Название: Маркетингова стратегія розвитку банку: елементи та етапи розробки
Другие названия: Marketing strategy of bank development: elements and stages
Авторы: Варцаба, Віра Іванівна
Дюлай, Є.В.
Ключевые слова: банківська діяльність, банківський маркетинг, маркетингова стратегія, елемент стратегічного плану, етапи розробки, ефективність банківської діяльності, конкурентна боротьба
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Варцаба, В. І. Маркетингова стратегія розвитку банку: елементи та етапи розробки [Текст] / В. І. Варцаба, Є. В. Дюлай // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 3 (44). – С. 106–110. – Бібліогр.: с. 110 (22 назви).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії розвитку банківсько- го сектору. Авторами на основі узагальнення наукових концепцій та точок зору досліджено сутність маркетингової стратегії та її особливостей в діяльності банківських установ, сформовано алгоритм формування ефективної маркетингової стратегії в розрізі елементів та етапів розробки, визначено роль банківського маркетингу у формуванні банківської стратегії на ринку банківських послуг. Ключові слова: банківська діяльність, банківський маркетинг, маркетингова стратегія, елемент страте- гічного плану, етапи розробки, ефективність банківської діяльності, конкурентна боротьба.
Описание: The article deals with the theoretical aspects of the formation of the marketing strategy, development in the banking sector. Based on the generalization of scientific concepts and viewpoints, the authors examine the nature of the marketing strategy and its features in the activities of banking institutions. The algorithm of the formation of the effective marketing strategy in terms of elements and stages of development has been proposed and the role of bank marketing in the formation of the banking strategy in the market of banking services has been determined. Keywords: banking, bank marketing, marketing strategy, the elements of strategic plan, stages of development, efficiency of banking, competition.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1672
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (44) - 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БАНКУ ЕЛЕМЕНТИ ТА ЕТАПИ РОЗРОБКИ.pdf413.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.