Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16722
Title: РОЛЬ ПОЛІГРАФІЧНОЇ РЕКЛАМИ У ПРОСУВАННІ ПРОДУКЦІЇ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Other Titles: THE ROLE OF POLYGRAPHIC ADVERTISING IN PROMOTION OF MACHINE-BUILDING ENTERPRISES PRODUCTION
Authors: Божкова, В.В.
Носонова, Л.В.
Keywords: поліграфічна реклама, рекламне повідомлення, інструмент маркетингових комунікацій, дизайн, психологія, машинобудівне підприємство, прикладні програмні продукти
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Божкова, В. В. Роль поліграфічної реклами у просуванні продукції машинобудівних підприємств [Текст] / В. В. Божкова, Л. В. Носонова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 14№Ч.1. – С. 31–36. – Бібліогр.: с.36 (15 назв). – Рез. рос., англ.
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті запропоновано вдосконалення одного з елементів маркетингової комунікації − поліграфічної реклами машинобудівних підприємств з урахуванням закономірностей психологічного впливу на споживачів та з використанням прикладних програмних продуктів. Пропозиції апробовано на прикладі поліграфічної реклами (проспект) Сумського машинобудівного підприємства ПАТ «Сумський завод «Насосенергомаш». Ключові слова: поліграфічна реклама, рекламне повідомлення, інструмент маркетингових комунікацій, дизайн, психологія, машинобудівне підприємство, прикладні програмні продукти.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16722
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 14 Частина 1 - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.